9 mar 2020

Buu... :(

Planowałam dziś napisać o wrażeniach z targów i o tym co tam ciekawego z wymiany przywiozłam.

Nic z tego jednak nie wyjdzie, bo kolejna bezsensowna decyzja związana z Trójką rozwaliła mi dzień gdzieś w okolicy pracowego śniadania.

Zwolniono Annę Gacek. Bez konkretnego powodu. Ze skutkiem natychmiastowym.

Po dziewiętnastu latach pracy.

Bez możliwości pożegnania słuchaczy. Taka już widać tradycja.

Zabolało mnie to tym bardziej, że długi czas jej nie lubiłam. Drażniła mnie trochę, a jej gust muzyczny w małym stopniu pokrywał się z moim. W audycjach w których występowała razem z Mannem zabierała przecież tak cenny czas w którym to Redaktor mógł puszczać rocka, bluesa czy cokolwiek innego niż to co wybierała ona. Na przestrzeni ostatniego roku jednak doceniłam i polubiłam Panią Redaktor. W tygodniu najbardziej czekałam na czwartkowe przedpołudnia, bo opowiadała o rzeczach które na co dzień mało mnie interesowały, ale ona potrafiła opowiadać tak, że przykuwała moją uwagę. Potrafiła nawiązać kontakt ze słuchaczami i to nie tylko na antenie.

Okazała się być wspaniałą kobietą, której wybaczałam miłość do trochę ekstrawaganckich kiecek czy fotek z pokazów mody, którymi dzieli się na instagramie.

I akurat teraz, kiedy jej głos stał się tym bez którego trudno przeżyć tydzień, wyrzucili Annę Gacek.

I już nie wiem co mam myśleć. Wściekać się na tych, którzy jeszcze zostali czy współczuć im? Podejrzewać o brak kręgosłupa czy wzruszyć ramionami, bo trudno o jakiś śmieszny protest w zakładzie pracy tym bardziej kiedy pracodawcą jest praktycznie rzecz biorąc partia rządząca szykująca się do wyborów? Pokręcić pokrętełkiem od częstotliwości i w końcu wybrać inne radio?

Złe czasy.


#kogonieslychac


9 komentarzy:

  1. Bardzo złe, do tego ten wirus, strach iść do lekarza, strach zakasłać...kiedyś chciano zwolnic Wojtka Mana, bo niekompetentny, wyobrażasz sobie? Większej bzdury nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że skoro wywalili Gacek to Mann jest następny do odstrzału. Będę słuchała, dziś powinien mieć audycję, którą prowadził właśnie z nią. W ogóle to coraz gorsze się robi, bo kiedy wyrzucali dziennikarzy w jakiś sposób związany z polityką to byłam to sobie w stanie wytłumaczyć, ale Anna pracowała jako dziennikarz muzyczny, więc co też takiego się stało nie potrafię sobie wyjaśnić.

      Usuń
    2. No popatrz, nawet błąd w nazwisku zrobiłam...

      Usuń
    3. Musiałam popatrzeć.
      Jutro się wszystko wyjaśni. Słuchasz Trójki?

      Usuń
    4. Czasami słuchamy, zwłaszcza w aucie, ale to już inna trójka, niż przed laty...

      Usuń
    5. No nie, tym bardziej, że teraz już bez Manna.

      Usuń
  2. Wiesz... ja nie słucha m radnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej. Za dużo emocji w pewnych sytuacjach.

      Usuń
    2. Telewizji też raczej nie ogladam.... szkoda nerww

      Usuń