11 mar 2020

Bo jutro już bez Trójki.

Stało się to czego wszyscy się obawiali. Mann zostawił Trójkę.

Radio, które było moim towarzyszem przez kilka ładnych lat w praktyce przestaje istnieć. Zostaje słuchanie audycji archiwalnych czy podcastów, ale do tych drugich jeszcze się nie przekonałam i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie z takowych źródeł korzystać.

Starym sposobem wynotowałam więc kilka częstotliwości i będę sprawdzała czy dam radę odebrać. A później będę słuchać.

Będę pielęgnowała coś na kształt żałoby.

Podejrzewam, że można tego nie rozumieć. Ale Trójka dla mnie to trochę jak rodzina z którą spędza się dzień. A teraz w tej rodzinie zabrakło najważniejszych członków. I będzie ich brakowało, dzień za dniem.



9 komentarzy:

  1. I tak długo wytrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko schodzi na psy...masz racje, to swoista żałoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszalam.... i słyszałam o tym, że ludziom to się nie podoba, że Trójka bez Niego przestała istnieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrzymał długo .... kiedyś słuchałam Trójki pasjami! Teraz to już nie to samo ...

    OdpowiedzUsuń

  5. Można uważać ,że są firmy , które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, są ponad nią jej zasadom nie podlegają ale tak nie ma. W pewnym momencie wydawało mi się,że żadne zmiany w trójce nie przejdą a po chwili, przestałam jej słuchać i wcale mi niczego nie brakowało. Znam niejedną firmę na świecie,która wydawała się być wieczna ale zniknęła, zmieniła obsadę i nic się nie stało . Skoro trójka to kilka osób, można wszak otworzyć radio w kilka osób i być konkurencją-wszak skuteczną bo wszyscy pójdą za nazwiskiem- nie- ja nie pójdę .
    Wszystko się zmienia...kiedyś Michnik to był autorytetem, podobnie Balcerowicz, Wałęsa a dzisiaj...Pan Mann odszedł z trójki- zostawi coś w zamian ? Zostawił uczniów , którzy są lepsi?...
    Pan Kaczkowski- mówi jeszcze ? . Jedyna postać,w trójce, która mnie nigdy nie zawiodła. Pan Mann- nie raz dotknął dna .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Anna Gacek -fascynująca postać ale przecież nie Wenus z Milo- może być tu , tam ...wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się odrodzi w jakiejś innej stacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ciekawości weszłam na stronę trójki. Wstyd mi. Utożsamiać stację z jednym nazwiskiem gdy ilość innych jest niesamowita i wiele kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromna szkoda. Przyzwyczaiłam się nieco do tego głosu w porannych audycjach.

    OdpowiedzUsuń