15 kwi 2021

Wycieranie kurzu... A nie. Życiowa udręka.

Kiedy twitter jara się ogromnie wywiadem z aktorami z nadchodzącego wielkimi krokami serialu na podstawie "Cienia i kości" ja sobie spoglądam na tą właśnie książkę, mniej więcej tak jak wy:

 

komu linieje pies?

Bo wiadomo - trzeba nadrobić skoro to wywołuje aż tak szalone emocje.

Nie mam jednak pojęcia kiedy to zrobię. Nie żebym nie miała czasu, ostatnio wszak pogoda nie sprzyja za bardzo jakimkolwiek aktywnościom w granicach własnego podwórka. Jest też pierdyliard innych książek, które mogłabym czytać, ale aktualnie mam ten okropny stan totalnego doła. I nie bardzo wiem jak sobie z nim radzić.

Postaram się to wyjaśnić, bo w zasadzie nikomu o tym jeszcze nie mówiłam, a mam wrażenie, że jeszcze trochę i zwariuję. Mówiąc krótko - im więcej wiem, tym głupsza się czuję. Tak, to też idiotyczne. Chodzi o to, że lubię słuchać podcastów czy to o książkach, czasem o filmach, o zjawiskach społecznych. Lubię audycje Klaudiusza Slezaka, który streszcza to co dzieje się w polityce, czasem lubię opowieści o ekonomii. Lubię wiedzieć kim z wykształcenia i jakie zajęcia mają osoby które dostarczają mi tych wszystkich wiadomości. Lubię kiedy w ich głosach słyszę entuzjazm. Internet i wszelakie aplikacje pozwalają też wejść w kontakt z kimś takim co jednak robię bardzo rzadko, bo cieszy mnie po prostu to, że oni gdzieś tam są i mnie cieszą.

Ale ja jestem głupia. Durna. W porównaniu do nich jestem nikim. Poczytam sobie książkę i mam z tego przyjemność, ale czy potrafię coś o niej powiedzieć, tak szerzej i głębiej? Profesjonalniej? Nie. Może i coś tam wiem o tej polityce, ale i tak wszyscy mnie zakrzyczą, bo wiedzą lepiej. Ekonomia i tak ogólnie jęczy i kwiczy, a ja mam w sobie zapewne zbyt dużo negatywnych emocji choć lubię to nazywać 'patrzeniem na świat realnie'. Wkurza mnie bardzo dużo rzeczy z czym niestety totalnie nie umiem sobie radzić. Mam wrażenie, że wszyscy mają o to co ja pretensje i choć w gruncie rzeczy podzielają moje zdanie, to jeśli przyjdzie co do czego to moja głowa zostanie ścięta i nikt nie będzie mnie żałował.

Poza tym po raz setny chyba oglądam "Zmierzch" w tv, bo Małża nie ma i jest mi z tym po prostu dobrze (z filmem, bo z tym, że Małża nie ma to akurat nie bardzo). Czego jednak trochę się wstydzę, bo przecież skoro uważam się za taką super powinnam wykonywać rzeczy Ważniejsze, tak, przez wielkie w.

I dobija mnie bezsens tego co dzieje się w mojej głowie.

Wiem, że powinnam być... Bardziej. Ale nie wiem jak mam to zrobić i nie wiem czy mi na tym zależy.

__________________________________
"Szóstka wron" w skrócie:

Kaz:
Wszyscy: OMG MINA KOMBINATORA
Kaz: Mam plan.
Wszyscy: Jaki???
Kaz: Kurwa sprytny.


Hihi.

1 komentarz:

  1. Przede wszystkim zupełnie niepotrzebnie wpędzasz się w kompleksy "jestem głupia, jestem durna". A niby według jakiej skali czy miary jesteś taka? Bo nie wiesz tyle co dr hab. czy profesor? Za to z pewnością wiesz więcej niż miliony ludzi, a oni się nie martwią tym, że nie wiedzą tyle co Ty. Nie skupiaj się na tym co Cie wkurza, bo tego jest za dużo, a koncentruj się na tym, co lubisz i co Cię uszczęśliwia. Wtedy przestaniesz się przejmować tym, że masz "doła", bo nie będziesz miała na niego czasu. Udanego powrotu męża życzę.:-)))

    OdpowiedzUsuń